Körskolan!

Wiho! Idag tog jag det första steget för att komma närmare det där jävla körkortet. Ja, jag vet! Jag är jävligt sen men bättre sent än aldrig som man brukar säga. I alla fall, jag inledde lektionen med ett traditionellt motorstopp, precis mitt i korsningen, framför vår skola! Det var sjukt pinsamt, folk gick ju förbi eftersom de skulle ta tåget och där satt jag i en jävla Golf och kunde inte få igång skiten. Jag ville bara sjunka ner i stolen så att ingen såg mig. Vilken jävla underbar start! Men sen gick det faktiskt skit bra! Fick bara motostopp en gång till, och det var när vi stod stilla och pratade, jag glömde bort att bilen va igång så jag släppte kopplingen för att sträcka på benet. Hjärnsläpp till max!

Nästa lektion har jag på måndag och då förväntar jag mig att de förvandlar mig till en Shumacher på direkten! Mitt tålamod är inte det bästa. Jag har typ för brottom med typ allt! Rivstartar bilen och sen bromsar jag för kung och fosterland så att körläraren får whiplash skador. Men men, nu är jag iallafall ett litet steg närmare det jävla kortet! Om några månader då kanske det ser ut så här:


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag känner igen den där namnteckningen, kanske för att jag har den skriven på en hel jävla sida i mitt psykologiblock.. hmmm!!

2009-05-01 @ 21:07:29
Postat av: Kongo

Hej!



Du lyckas säkert med körkortet, jag har ju tagit körkortet.

2009-05-09 @ 13:35:31
URL: http://www.metrobloggen.se/kongokim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0