Läsa = Sova

Läsa betyder verkligen sova för mig! Jag la mig ner och började läsa Camus Främlingen som vi ska läsa ut tills på fredag och vad händer efter 15 sidor? Jo, jag somnar! Sen vakna jag en timme senare och tänker "Fan! Jag kunde åtminstone ha varit på sida 20 nu, medans jag ändå låg här!". Men nej! Så var inte fallet!

Asså jag hatar verkligen att läsa! Det är det tråkigaste som finns! Jag klarar absolut inte av att sitta still så länge. Jag har alltid hatat att läsa. Jag blev typ färdig sist när vi skulle läsa något i skolan, det berodde främst på att jag tyckte att det var mycket roligare att snacka skit med klasskompisarna, och jag satt hellre och klottrade och ritade av pokemons! Haha! Men enligt fröken berodde det på att jag var invandrare... eller förlåt, det heter ju blatte! Där fick jag min biljett till Svenska 2 lektionerna. Det är nästan pinsamt nu när jag tänker efter, eftersom jag har bättre betyg i svenska än rätt så många svenskar. Så går det när man har gått på Svenska 2. 

Vad gör man när man inte pallar läsa en seg filosofisk bok då?? Jo, man går in på thepiratebay och laddar hem ljudboken! Så jävla sjukt smart är jag...och lat! Men vem bryr sig? Jag får i alla fall boken färdig "läst" till imorgon. Dvs om jag inte somnar men jag tror att det inte ska vara några problem. Jag har ju trots allt lättare för att lyssna än för att läsa. Jag ska avsluta med att säga:

LÄNGE LEVE PIRATEBAY!...(oj Caps.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0