Lov+Plugg= Idioti!

Ja det är lov nu och vad har jag suttit och gjort?? Jo, jag har pluggat! Jag har suttit och gjort en jävla religionsuppgift som skulle vara färdig innan lovet började men jag hade ingen ork att göra den då så nu får jag offra mitt lov för skiten! Det har varit anledningen till att jag inte har bloggat, och tyvärr ska jag göra projektarbete resten av lovet så vi får se hur det blir med bloggandet!

Men men...Vi får hoppas att det är fint väder så att ni kan vara ute istället för att sitta framför datorn och läsa min blogg. Eller nej!! Om det är fint väder kommer jag bli riktigt förbannad för då är jag tvungen att sitta inne och plugga! Så nej! En massa regn tack! Så att jag har ännu en anledning att sitta inne och ni jävla läsare kan nog hitta på något vettigt för en gångs skull istället för att slänga bort er tid här!

Jag ska dra nu...Sakna mig inte för mycket era jävla avskum! Inte konstigt att jag inte får så många läsare när jag behandlar dom så här...

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0