"More money more problems"

Hur fan hänger det här ihop? More money more problems? Om det här hade stämt hade jag inte haft några problem alls för pengar jag jag inte heller... men jag kan lugnt säga att jag har stora problem! Kocentrations problem är ett av de största. Jag kan verkligen inte ta mig i kragen och bara sätta mig ner och plugga utan jag gör massa annat skit. Imorgon ska jag ha mitt sista matte-prov i mitt liv! Aldrig mer matte! Just nu vet jag faktsikt inte hur det kommer att gå eftersom jag ligger väldigt mycket back i räkningen (ett problem till) och jag har inte börjat plugga på det. Troligen börjar jag plugga vid kl 9 elelr nått, som jag gjorde igår med svenskan. Men svenskan gick ändå hyffsat bra. Nu ska jag nog upp och kolla i matteboken lite, jag har ju en hel del att räkna ikapp om man säger så...

Medan jag gör det, passa på att lyssna på en klassiker, Biggie ft. Puff Daddy och Mase - More money more problems!
Mase och Puffy är rätt okey men Biggies flow är magiskt i sista versen. Checka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0