Ny deal!

Bara för att göra livet ännu mer spännande gör jag upp olika deals med mina vänner, sist hade jag ju skägg-dealen och den här gången är det en mobil-bakgrunds deal. Det här vadet går ut på att jag och Amelie har byttat bakgrundsbilder med varandra och den som ändrar först förlorar. Sen ska vinnaren utse någon som förloraren ska ragga på i en hel vecka, alltså ragga seriöst! Jag tänker absolut inte förlora detta vadet eftersom jag har några riktigt snygga jävlar (ironi) som jag vill att Amelie ska ragga på. Och jag vet att om jag förlorar så har Amelie säkert någon pudding som jag ska ragga på.

Som sagt så tänker jag inte förlora, även om jag måste ha en ful bild på Amelie som bakgrund! Det är ju orättvist egentligen för min bakgrundsbild är ju snygg! Bedöm själv.



Vilken skulle du velat ha på din mobil? Mig som jokern eller Amelie som en idiot? Eller jag mena tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0