Onsdag.

Har varit ganska upptagen idag så jag har inte hunnit skriva. Men jag ska sammanfatta dagen kort.

Fick tillbaks matteproven, VG! Så jävla gött. Sen Josef-musikalen. Jag måste säga att dom var sjukt duktiga och de förtjänar verkligen all beröm! Blev lite förvånad över att Lina kunde behålla kläderna på när hon dansade, men det var väl tur det! Hem efter det. Slappade framför TVn. Skrek på lillebrorsan! Idiot. Karate. Tränade skitungarna, kunde inte visa ett skit eftersom jag har hälseneinflamation. Det suger röv. En annan sak som sög röv var att Man U vann med 1 - 0 mot Arsenal. Men, vem fan bryr sig om de jävla lagen egentligen....förutom bög Krille och Sunshine då.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0