Projektarbete!

Fyfan! Jag har nyss suttit och skrivit projektarbetet, sex sidor långt bullshit. Jag är riktigt jävla trött just nu, speciellt på allt plugg. Jag är oxå trött på att vara förkyld. Jag har varit förkyld i snart en vecka nu! Jag har också börjat få ont i vänster hälsena/häl. Tror att det är hälseneinflammation eller hälsporre. Det gör sjukt ont i hälen så fort jag sträcker ut hälsenan eller så fort jag står upp för länge. Jävligt lyckat! Jag som ska provträna för Vedby imorgon. Haha!

Jag, Fredde (masterbögen) och Tompa tänkte provträna för Vedby imorgon, för dom blir det comeback i fotbollskarriären och för mig blir det första gången i mitt liv som jag tränar för en klubb. Som ni nog redan vet så nöjde jag mig med att spela gatufotboll.  Jävla blatte...vi får se vad Vedby tycker om mina gatu skills imorron. Men det känns inte bra att jag ska springa med en skadad häl eftersom det kommer antagligen bara bli värre. Men men... jag får bita ihop och springa ut på planen imorron, jag har ju lovat Fredde och Tompa att jag ska med.

Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0