Projektdagen

Idag hade vi projektdag på vår skola. Vi skulle då presentera våra projekt på torget och det var ju helt fucking meningslöst! Där fanns ju inget folk som va intresserade! Hela projektdagen va allmänt seg men man får tacka för det goda sällskapet för utan det hade jag somnat eller nått.

Själva inledningen på dagen var katastrofal! Jag gick och hämtade en data och en projektor eftersom jag skulle visa upp ett bildspel. Bilder som vi tog igår. Men den jävla projektor ville inte fungera och efter en timmes klabb gav jag upp. Liselott var snäll och kallade på IT-killarna som fixade det till slut. Det var tur det för jag höll på att få damp! Jag blev helt frustrerad eftersom allt va rätt men ändå så fungerade det inte!

Det hände faktiskt något riktigt kul igår när vi fotograferades Vi stod och gjorde några grepp när någon helt plötsligt började rycka på handtaget till dörren. Jag tänkte bara"Vafan är detta? Vem vill komma in i träningslokalen så här tidigt?"  klockan var typ 12. Jag sprang och öppna och utanför sitter en tjej och lutar sig mot dörren, så när jag öppnar håller hon på att trilla bakåt. Då blir hon förbannad och säger "Hade jag trillat där så hade du fått på huvudet!". Där stod jag i karatedräkt med ett svart bälte och blev hotad av en 14 årig tjej. Jag undrade om hon hade alla hönsen hemma för nått fel måste de ha varit på henne! hon kan inte allvarligt mena att det är mitt fel att hon trillar när hon sätter sig utanför dörren och rycker i handtaget! Sen att man hotar någon som kommer ut från en karateklubb är nog inte heller så jävla smart! Men men....det är tur att det finns idioter här i världen så att vi andra har något att skratta åt.



Bilder från självförsvarskursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0