"Rolig men ful"

Fy fan! Nu har jag suttit och pluggat svenska i flera timmar! Älska att plugga dagen innan proven, det har blivit en gammal vana nu och konstigt nog går det bra på proven ändå! Vi får se hur det går imorron men egentligen kvittar det för jag får bara VG i betyget, för att få G behöver man inte plugga och för VG läser man det en eller två gånger. Men men. Just nu har jag fått ont i huvudet och jag ska snart lägga mig och vila men först ska jag belöna mig själv med lite FIFA... det hjälper mot huvudverken. Imorron blir det att plugga Matte C, har prov på det på onsdag... tråkigt.

Btw.. om ni undrar vad rubriken har med texten att göra så finns det absolut ingen koppling. Men Erikas citat om mig var så klockren att jag var tvungen att ha med det, så det blev rubriken. Hon ska fy stryk imorron, den taskiga jäveln! ;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: erika

hahahhaa förlåt kurre, du e handsome som fan ;D

2009-04-21 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0