Studentbalen!



Så nu har man köpt biljett till balen! 800 kr för en jävla lapp! Men det hör nog till studenten... Studenten = Bränna pengar + Bli full och festa som fan! Men va fan ska jag festa för? Att jag är färdig med plugget!? Wihoo nu ska jag festa för att jag är färdig med plugget och sen två månader efter har jag 5 år plugg kvar. Men men... det är väl så det är. Jag kan iallafall festa för att jag lämnar Klippan och det här fitt-skolsystemet som Hanna sa. Ja, det låter bra! Funderar på att börja redan nu. Nää...eller jo! Same shit, jag tänder en joint.

Puff, puff, puff....

Varför kollade alla på mig som om jag var dum i huvudet när jag frågade klassen om de ville ha weed till studenten? Cigarrer är ju för gamla gubbar!

Kommentarer
Postat av: Hanna A

Din bal= 800 spänn för biljett + kläder 500-1000 (?) Ca: 1300-1800 spänn. Alkohol på det = några hundralappar. Din bal alltså ca 2000 spänn.



Min bal: 100-200 spänn på restaurang. Kläder = 100-200. 2000- 200/400 spänn = 1700 eller 1600 spänn till krogen på kvällen.



Vem kommer ha roligast? ;)

2009-04-27 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0