Sunshine!

Fyfan va gott väder det ha varit idag! Jag har bara suttit och njutit i värmen. Efter ett tag blev jag lite rastlös så jag började leka med en fotboll. Senare kom jag på att jag kunde lära min lilla kusin några moves. Han är ett år gammal och redan nu har jag lärt honom hur man kastar inkast och hur man passar. Se upp...Han kommer att bli den nya Messi!

Han tog bollen med händerna några gånger...han har inte förstått Handsregeln än. Men lugna er, det kommer! När han har lärt sig det ska jag börja förklara offsideregeln...



Efter fotbollen ringde Fredde P och frågade om jag ville hänga med ut o gå med han, Jacke och min syrra. Jag hakade på och vi gick från Sibylla till Jackes hus som ligger typ i en jävla håla bakom Ica Kvantum. Det var jätte trevligt och det var för jävla gött att gå i värmen. Men nu hinner jag inte skriva mer, det är Barca på tv om 10 minuter plus att vi ska fira min Mamma som fyller år!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Låter som en nice dag man

2009-04-06 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0