Torsdag.

Svenska. Klassråd. Käkade. Bajsade. Slutade. Bollsport med Fredde och någon med riktigt bra fotbolls skills höll på att trilla baklänges när bollen kom rullandes vid dens fötter. Duschade. Sjöng Coldplays "fix you" naken i duschen. Kul. Smekte mig själv. Hem. That 70's Show. Fotbollsträning med lillebrossan. Anis, mannen, legenden gorde comeback i KFF efter att ha varit ute i Europa ett tag. (Ironi). Kul. Pillade näsan. Grannfejden. P-rulle. Fickpingis. Fungerade inte för jag har inga kläder på mig. Godnatt.

Jag skojjade en hel del... Men där har ni min torsdag väldigt kort sammanfattad. Jag pallar inte skriva just nu.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag höll inte på att trilla baklänges, jag kunde gjort det. idiot!

roligt inlägg;)

2009-04-24 @ 07:00:26
URL: http://astasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0