Torterades efter skämt...



För några dagar sen när jag va ute och gick med bögarna (Fredde P och Fredde S) fick jag syn på en löpsedel där det stod "Torterad efter skämt med Bandidos" Jag tänkte bara wtf? Han måste ha skämtat med dom riktigt ordentligt...men jag blev besviken när jag läste skämtet. "Får jag vara med i ert moppegäng?", så lät det. Vafan!?? Att Bandidos var körda i huvudet visste jag redan men inte att det var så farligt! Har dom ingen jävla humor? Jag menar, jag hade lätt kunnat göra en sådan sak. Jag hade till och med kunnat säga mycket dummare saker vilket hade gjort att jag i princip hade blivit dödsdömd. Där vet jag faktiskt inte om min karate hade hjälpt, inte mot sex överviktiga biffar över mig.

Man kan även fråga sig om det var så smart av killen att skämta. Själv tycker jag att man har rätt att skämta, det kvittar hur dåligt skämtet är. Det värsta som kan hända är att ingen skrattar, så ska det vara! Ingen ska behöva bestraffas för att man vågar öppna käften och säga något udda som kan trycka ner någon annan. Men det fattar nog inte de jävla hjärndöda idioterna! Kan inte de bara sluta vara så jävla uppblåsta?? Fega små kryp är dom, som alltid är kaxiga som fan i grupp men när de är själva springer dom och gömmer sig bakom sina mammor! Nu är jag förbannad.....

I alla fall..Jag måste säga att killen kan lätt få årts pris för "Sämsta timingen" när det gäller skämt och idioterna som torterade honom kan få ett stort KISS MY ASS!!

Jag undrar vad som kommer hända med mig nu. Jag har ju klart sagt värre saker än vad killen sa så jag hoppas att de inte läser min blogg! Eller...kan idioter läsa??

Take a joke nu för faaaan!! Vad händer med folk?? Snart kan man inte ens öppna käften innan man råkar illa ut!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, fan va schyst! =) Ganska mesigt skämt det där, hade ju kunnat dra till med nåt grövre och bättre :D Min syrra brukar hänga på ett ställe i gbg som heter Rockbaren och en gång när hon va riktigt full så kom en knutte och ställde sig jämte henne i baren. Hon tjötade som fan med honom och gav komplimanger för tatueringarna å allt. Sen när han går så vänder hon sig efter honom och ser att han har en bandidos-jacka haha..

2009-04-08 @ 23:54:54
URL: http://bostream.blogg.se/
Postat av: ALEX DEN ALLSMÄKTIGA

hah du kommer bli bombhotad =D

2009-04-09 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0