What a day!

Dagen började med att jag fick vakna tidigt... förlåt jag menar att jag fick gå upp tidigt eftersom vi skulle till Lund med klassen och lyssna på föreläsningar.

När vi kom fram till Lund stack vi direkt till McDonalds för att käka frukost. Vi beställde en macka/cheeseburgare var och en kopp kaffe. När jag skulle ta sådana små påsar med socker var jag mitt i en konversation med Jolle så jag kollade inte så noga. Vi gick och satte oss och fyllde våra koppar kaffe med socker. Trodde jag iallafall. Jag blandade skiten och tog en klunk och tänkte "Fan va det smaka konstigt" Jag visste inte om det var gammalt eller vad det var för fel på det. Jag frågade Jolle om hans smakade bra och han svarade med "Ja, med lite socker funkar det väl" Jag tog en klunk till och sa "Fyfan, mitt smakar ju skit, och jag har också sock.... Aeej!" Då såg jag vad som va fel. Det stod SALT på dom jävla små vita påsarna som jag hade hällt i i kaffet! Vilken jävla inledning på dagen! Men jag kan säga att det blev bättre, fast inte på direkten.



Sen efter det äckliga kaffet blev det föreläsning om konsthistoria och ni ska inte fråga mig om vad det handla om för jag fattade inte ett skit. Jag förstår inte att ju längre man kommer i sin utbildning ju obegripligare blir man. Ska man kunna säga och vara hur flummig som helst bara för man är "professor"?? Dålig jävla humor hade dom oxå.

Efter det blev det McDonalds igen, dock inget salt i kaffet den här gången. Efter at vi hade fått i oss lite mat blev det en lite shopping runda och jag köpte en snygg t-shirt. "Fan va färgglad" sa tjejen med de limegröna byxorna! Men men. Sen åkte vi hem.

Hemma satt jag bara och tråkade ett tag, tills jag och Kajsa bestämde oss för att gå en runda. Det var jätte trevligt, iallafall innan hon började skämma ut mig genom att leka särare och vara taskig. Hon kastade till och med stenar på mig. Haha! Nej, det var faktiskt inte riktigt sådär. Hon kom upp med en lek, den gick ut på att hon la ut en pinne på basketplanen och sen skulle vi kasta varsin sten mot pinnen och den som kom närmast vann. Jag tänkte först vara en gentleman och kasta iväg stenen långt åt helvete så att hon skulle vinna men ni som känner mig vet att jag typ tar nästan alla tävlingar på allvar. Så jag kastade stenen precis vid pinnen. Hon är lite dålig förlorare så hon gick fram och sparkade iväg min sten och la sin bredvid pinnen och sen när jag sa att hon fuskade plockade hon upp stenarna och kastade dom på mig. Jag förtjänade nog det. Men men. Sen snackade vi massa skit och mobbade varandra till max. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska berätta mer om den här dagen.... jag kan ju lägga till att Kajsa inte hade rakat benen. (Haha! Hon kommer att hata mig för detta)

Nu blir det nog film eller något...

Pusshaj!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men du ditt helvete! Jag hade bara lite igelkott ben. och mitt hår är ju ljust iallafall. ditt är långt och svart! DUM! :p

2009-04-24 @ 22:56:16
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: Kajsa

Detta är mitt favoritinlägg. just för att KAJSA är med!

2009-08-27 @ 14:42:40
URL: http://astasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0