5 saker som bara jag har i min garderob (3)

Objekt  tre är en jävla liten, mesig tigerraket. Varför hittadejag inte en Vikingabomb som jag kunde spränga grannens brevlåda med? Fast hon är ju ändå döv så det hade inte blivit någon rolig reaktion, det hade fan säkert tagit en vecka för henne att fatta att brevlådan är sprängd. Och när hon väl hade sett brevlådan så hade hon säkert undrat vems den kan vara.

Det är nog lika bra att jag hittade en liten, fjutten tigerraket. Jag får väl gå ut imorron och göra lite oväsen i kvarteret.. jo, jävligt. Dom mesiga jävlarna piper till lite och sen låter det som om någon knäpper med fingrarna, inte så speciellt coolt men jag hade i alla fall lite krut i garderoben. Vem vet, det kanske räcker för att jag ska bli en riktigt mujaheddin men då får jag odla skägget lite flitigare.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0