Fotboll, fotboll och lite mer fotboll!

Dagen började med en fotbollsmatch med mina P98or. Matchen började fruktansvärt bra och efter att min lillebror och "Bojan Krkiq" hade fått nätet att prassla så gick vi till halvtidsvila med en ledning på 0 - 2. Precis innan halvtid skadades vår egen lilla "Samuel Eto'o" men efter lite kylarspray och bandage hoppade han in igen. Tyvärr räckte inte det till... hemmalaget hade fan tagit med sig en 14-manna trupp och jag hade en trupp på 8 personer. Eftersom jag bara hade en avbytare så blev spelarna trötta och de släppte in 5 mål i andra halvlek, ett på straff. Trots förlust med 5 - 2 så var det väldigt bra jobbat av dom, det är väl fan klart att man inte orkar spela mot ett helt nytt utvilat lag i andra halvlek. Men men... min lillebror började nästan gråta av förtvivlan och frustation, för en gångs skull tyckte jag fatisk synd om honom.

Nu blev det fotboll på TV istället och jag brukar vanligtvis kolla på spanska ligans matcher men idag såg jag Inter mot Milan istället. Jag är ju stort Barca fan och eftersom Barca och Milan alltid har haft bra samarbete så är jag väl ett Milan fan när det gäller Serie A. Tyvärr förlorade dom med fucking 4 – 0… mycket pga. Gattuso ”Tjuren” först tacklade en så att det blev straff och sedan tacklade han en till så att han fick rött kort. Inte speciellt lyckat!

Eftersom varken mitt lag som jag coachar eller Milan kan vinna så ska jag nog spela lite Fifa.. där vinner jag alltid!

God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0