I have a dream...

Hallå igen!

Det var ett tag sen sist och nej, jag sak inte skriva om vad jag har gjort under tiden jag har varit borta, för om jag ska vara ärlig så har jag inte en jävla aning. Ni kommer kanske ihåg att jag var ganska deppig innan, mitt liv fylldes snabbt upp med en massa skit som tog kål på mig. Jag kan nog nu säga att den skiten är spolad! Allt är bra igen! Till och med lite bättre.

Om en vecka flyttar jag till Malmö och jag har fan fixat boende, kanske till och med jobb! Det är så jävla skönt att ha det avklarat! Nu behöver jag i alla fall inte bli en uteliggare för sådana har väl Malmö gott om!? Jag har även funderat på att anmäla mig som stå-upp komiker på Malmös Comedy Klubb.. Jag har ju alltid velat göra det, jag älskar ju att få folk att skratta. Problemet är att på en comedy klubb så är det ett krav. Det är ju inte som när man hänger med polarna, får man till ett skämt då så är det bra och om man inte får till nått så är det ingen big deal, det är ju ingen som direkt kräver det. Men man vill fan inte stå på scen och vara torrare än självaste Bert Karlosson och ha en hel jävla publik framför sig som sitter helt knäpp tysta och undrar vad fan jag gör på scen! Men det scenariot lär ni nog aldrig får se... och om det skulle hända så går jag bara tillbaks till labbet, vilar lite, skriver några bättre skämt och sen är jag uppe igen. Vänta bara tills ni ser mig på TV… kan Petra Mede bli känd så kan fan jag också!  Hon är ju inte ens rolig!  

Stay black!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer du ihåg i Stockholm när vi kollade på stand upen, du var så nära att fråga om du fick hoppa in. Tyckte verkligen du skulle gjort det! Så jag tycker att detta låter som en väldigt bra idé :) lycka till!

2009-08-28 @ 11:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0