Krillebooi...

Jag är väl inte världens bästa bloggare men jag tycker faktiskt att jag förtjänar mer uppmärksamhet än vad jag får... och om man jämför mig med vad "proffsbloggarna" så borde väl jag vara mer underhållande än deras jävla egoinlägg om deras jävla shoppingrundor. Idag såg jag en videobloggare på youtube.. (Han här idioten!) sjukt jävla bögig... men konstigt nog så kollar folk på det ändå. Jag ska fan bevisa att jag är minst lika bra videobloggare som honom, om inte bättre!

Här har ni min version:



Så.. nu har jag inlett min videobloggskariärr. NOG! Jag skulle aldrig få för mig att lägga upp något sånt här! Jag var till och med tvungen att fråga en massa kompisar på msn om jag skulle göra det eller inte! Men men, nu är den uppe så sitt och skratta åt den era jävlar. Jag vet inte vad Krillebooi kommer att jag göra när han ser den men det märker vi. sen Jag länkade nyss videon på hans blogg... haha!

Och.. Take a joke!! Det här är fan inte mitt riktiga jag! Glöm inte att kommentera och glöm inte namn tack!!!

Cha Cha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är fan du upp i dagen, ditt rätta jag kommer fram :P

2009-08-27 @ 23:29:53
Postat av: Anonym

hahaha, riktigt bra, rätt likt ändå. Skulle bara haft en annan dialekt där:P

2009-08-28 @ 09:55:36
Postat av: Fritz

Lätt bästa videobloggen ever!

2009-08-28 @ 10:26:47
Postat av: Johanna

Du är go Kurre :)

2009-08-28 @ 11:06:31
Postat av: Kajsa

Cha cha! Han (krillebooi va) va snygg som fan innan han tyckte att det skulle va sexigt att botoxa läpparna. aha. mhm.

men du är också snygg då, okej.

2009-08-28 @ 12:45:06
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: dinbästasyster :P

HAHA! Lätt bög om något, tur du inte e sån alltid, annars hade du fått stryk ;P hahahha

2009-08-28 @ 17:22:46
Postat av: Mitrushk

tuuuung, mer sånt!

2009-08-28 @ 18:34:19
Postat av: Linnéa

HAHA, älska!

2009-09-16 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0