Min lillebror och jag

I förrgår väcktes jag halv sex på morgonen av någon som kom in i rummet och sa ”oo whats up fuck face?”  Jag kollade upp och såg att min lillebror hade kommit hem från semestern. Han var inte på semester själv utan med mina föräldrar och min minsta syster. Jag kollade upp i alla fall, svarade och sen somnade jag om, men han gav sig inte. Han stod framför mig och sa ”Idiot, kolla vad jag har köpt” Han plockade upp sin nya mobil som jag fortfarande inte såg eftersom jag halvsov och plötsligt hörde jag ett sånt där kameraljud och sen hörde jag min bror skratta ihjäl sig. Jag vaknade av skrattet och sen sa han ”Kolla den har skit bra kamera!” När jag kollade på skärmen såg jag en närbild på mitt ansikte när jag sov… Det var inte speciellt snyggt, det kan jag lugnt säga. Den jäveln fick mig att skratta åt mig själv. Jag somnade om igen och sen vaknade jag kl 9 av det traditionella oväsendet han gör där uppe.  

Idag frågade han om han fick låna min dator eftersom han inte hade suttit vid en dator över en månad. Jag var snäll och sa till honom att han fick gå ner och spela ett litet tag. Själv har jag inte haft tid att sätta mig vid datorn idag, det är därför jag skriver så här sent. Men när jag startade datorn för ett litet tag sen hörde jag att antivirus programmet tjöt och det lät ungefär som polisens sirener. Antivirusprogrammet hittade tre jävla trojaner vilket betyder att det är kört! Jag måste fan formatera om datorn imorgon och installera om alla mina nördprogram!

Småbröder ställer bara till det för en. Man måste vakna upp tidigt på grund av deras oväsen och sen ska de fördärva alla ens saker. Det tar inte lång tid tills han börjar sno mina kläder och fördärva dom också. Jag får väl passa på att brotta ner honom och dra honom i öronen medans jag kan för den jäveln har nästan vuxit ikapp mig och han är bara 10. Och ”oo whats up fuck face?”  Va fan är det för sätt att hälsa på? Jag hälsar väl inte så?.. eller jo, Fan! Jag gör väl det ibland…  


Kommentarer
Postat av: Zlatan

Tjena mannen, jag känner att jag inte klarar av pressen att lira i barca:( min agent var och kollade på dig i skolan och eftersom vi har så lika näsor kanske du kan ta min plats? menar ingen kommer märka någon skilland...hade varit super Rimkust eller vad du nu heter, spelar du så får du halva lönen, Jag är zlatan aiiight bruuusch?

2009-08-05 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0