"Sweet Dream".. Wtf!?...

Idag väcktes jag av att Victor ringde mig och sa att kulturhistorielektionen redan hade börjat. Den idioten har glömt bort att jag har tagit studenten, men jag kan förstå honom. Jag är väl saknad som fan på kulturinriktningen.

Resten av dagen har jag bara chillat och tråkat. Jag städade rummet, kollade tv, spelade Fifa… bara massa skit för att få tiden att gå snabbare. Jag lyssnade på Spotifys toplista och jag vet inte om min musiksmak börjar bli väldigt bögig eller så är Beyonce’s Sweet Dreams jävligt bra, jag har i alla fall lyssnat på den några gånger och sen har jag typ nynnat den hela dagen… Snacka om bögvarning. Sen stack jag till Ica för att handla. Bakom mig gick en gubbe, jag såg att en tjej stod med ryggen mot oss mellan hyllorna och precis innan jag passerade hyllan busvisslade jag högt och sen vände hon sig om och kollade på gubben! HAHA! Jag började flabba och gubben gav mig en konstig blick..

Men ni bryr väl inte er! Det känns som om jag kan skriva vad fan som helst här utan att ni pallar lägga en jävla kommentar. Helt ärligt så minns jag knappt när någon kommenterade sist! Igår skrev jag om att jag skulle satsa på en stand-up karriär och inte en jävel önskade mig lycka till! Jag har skrivit om att jag har fått körkort och inte en jävel har sagt grattis! Jag kan lugnt skriva att jag har konverterat om mig till buddhist, att jag har importerat in en fru från Kazakstan, att jag ska bli pappa om några månader, att jag går på droger, att jag har blivit bisexuell, att jag tycker om att runka till Telletabies… ja vad som helst utan att ni jävlar pallar skriva en fattig jävla kommentar!

Peace.. nä PISS! Jag är förbannad!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Man ska inte kissa i motvind.

2009-08-26 @ 23:31:22
URL: http://astasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0