"Vi har baaara varaaandra"

Idag vaknade jag och kände att jag verkligen var hes, min röst var sliten och jag hade lite ont i halsen. Jag kan även uttrycka mig som Anel och säga att Jag är trött i rösten men det gör inget att jag är ”lite trött i rösten” för det visar bara hur kul jag hade igår.

Igår var det Klippanfestivalen eller vad den nu heter. När jag först stack dit såg jag bara en massa föräldrar och en massa snorungar. Jag tänkte bara ”Var fan har alla ungdomar tagit vägen?” men bara ett litet tag efter det träffade jag Fredde, Alle och Larry! Det var ett tag sen man såg dom… Chrille (aka Larry) frågade om jag hade dött eller nått och jag svarade med ett ja eftersom det stämde rätt bra. Efter att vi hade hälsat stack det till the toilett för att göra number one och då stod jag där själv igen och drack ur min öl.

Men jag behövde inte stå där ensam speciellt länge för helt plötsligt kom Erika springandes mot mig och gav mig värsta hockeytacklingen. Okej, jag överdrev där! Men jag blev faktiskt lite överraskad av henne… hon va ju brunett nu! Snyggt. Efter det kom alla andra och då var det full rulle som gällde. Vi gick bla till dansgolvet där dom spelade dansbands musik och dansade lite. Jag och Erika ägde på den dansen där man gick två steg fram och sen ett tillbaks, jag har ingen aning om vad det var för nått. Efter det började dom spela en snabbare låt och då började alla bugga. Jag är inte speciellt bra på bugg så jag drog mig ur. När jag stod och kollade på när folket buggade kom där två tjejer i 20 års ålder och drog mig in. Den ena ville bugga med mig och då förklarade jag att jag inte kunde det men hon gav sig inte, då ville hon dansa fristående istället och jag visste fan inte vad jag skulle göra så jag gjorde running man mitt på dansgolvet. Hon började skratta och när jag kollade runtomkring mig så stod Lina och en massa andra och gapflabba åt mig. Jag tackade för mig och sen drog jag mig ur igen. Det var nog med dans… trodde jag i alla fall.

Efter det och hängde vi mellan tälten. Lina stack till baren och handlade och jag hamnade i en djup filosofisk diskussion med Erika. Hon stod där och pratade en massa samtidigt som jag märkte att alla andra hade gått iväg. Eftersom jag inte ville vara taskig och börja kolla runt omkring mig mitt i allt så väntade jag tills hon var färdig. När jag frågade henne om han hade lagt märke till att alla hade stuckit och lämnat oss ensamma blev hon chockad. Vi började leta efter de andra samtidigt som jag sa ”Vi har bara varandra” som Di leva säger. Efter det sjöng Erika det resten av kvällen!

När vi hittade de andra blev det sång och dans i det stora tältet. Det var riktigt jävla bra stämning där och man får hoppas att det blir lika bra idag!

Här har ni ett videoklipp fullt av sommartider!


Kommentarer
Postat av: Insaniac

Du gjorde en F*ing Running Man... mitt på dansgolvet... i ren panik? ... Du gjorde en Running man? Homie du kommer va singel resten av livet hahaha

2009-08-01 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0