Fuck garderoben nu ska jag ta körkort!

Ähh.. palla tjata om min jävla garderob hela jävla tiden! Nu lägger jag ner skiten eftersom det känns som om jag är ute och cyklar när jag sitter och skriver om skit som jag har i garderoben. Faktum är att jag inte har tid att skriva heller, jag ska sitta och plugga körkort för sista gången i mitt liv… förhoppningsvis! Jag ska ha uppskrivning imorgon så det får bli lite plugg dagen innan som vanligt.

Snart har jag kanske det jävla kortet i fickan och då är allt detta över. Då slipper jag vara ute och cykla så ofta, men om jag är ute och cyklar så vet ni om att jag gör det med stil!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Insaniac

Brushan, ett körkort varar bara i 20 år. När du är 40 måste du ta ett nytt:-D

2009-08-11 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0