Sommarens tre roligaste filmer!

Sorry guys and gays för att jag inte har kunnat skriva nått idiotiskt här på ett tag, men jag har faktiskt fått jobb på en ganska känd designbyrå.. yeah right! Jag ljuger så jävla dåligt, eller nej, jag ljuger aldrig, jag skämtar istället. Haha (falskt skratt).

Nej, men jag har faktisk designat en Cd-cover åt Problems och Lasys nya Mixtape som kommer ut snart. Sen har jag faktiskt kollat på en hel del filmer, en hel del roliga filmer. Här får ni sommarens top tre lista över de tre roligaste filmerna jag har sett den här sommaren.

Vi börjar med nr. 3! Funny People får tredjepriset.  Adam Sandlers nya film, jag gillar ju Adam Sandler så det räcker att han är med för att filmen ska bli skit bra. Det var den också, men tyvärr var det för mycket drama och för lite komedi för att den skulle hamna högre upp i listan. Jävligt bra film annars! Ni borde se den så kanske ni fattar vad vi ”Funny people” måste gå igenom varje gång vi är nere. Ni kanske fattar vilka krav ni ställer på oss genom att ta för givet att vi alltid ska vara roliga. För ett litet tag sen förlorade jag en ganska bra vän bara för att jag inte hade något roligt att säga… det låter sjukt men det är faktiskt sant!

Två på listan blir The Hangover! Och nu tänker ni säkert ”om den är två vilken jävel är etta då?” men lugna er för vi kommer dit snart. The Hangover var för jävla rolig, jag skrattade en hel del åt den men den blir bara tvåa eftersom jag förstod hur den skulle sluta redan efter att jag såg sängen på den statyn.  Ni som inte har sett fattar inte ett skit, men det gör ni när ni ser den. Ganska tråkigt att jag var så synsk och såg slutet redan i början av filmen annars var den riktigt rolig!

Och första pris går till… (trumvirvel) Fired Up! Det är en film som handlar om två killar som går med i ett Cheerleaderläger bara för att ragga upp brudar! Nu kanske ni tänker som jag gjorde i början ”ahh.. inte en amerikans High School film med en massa cheerleaders igen!”  men den här  var riktigt jävla bra. Killarna som spelar huvudrollerna är så jävla klockrena och jag tror faktiskt att de gör debut i den här filmen! Ni måste se den, annars missar ni en film fylld med massa skämt, en hel del ironi och en jävla massa skratt från er sida! Tummen upp helt enkelt!

Klicka på bilderna för att se Trailer!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0