Windows 7

Nu är jag nästan helt färdig med datorn. Det tog fan lite längre tid att formatera om den än vad jag trodde att det skulle ta. Problemet va inte själva uppgraderingen från Windows XP till Windows 7 utan alla mina nördprogramm som vägrade fungera till det nya Windows. Men jag är nästan färdig nu, det enda som saknas är Photoshop och Illustrator.

Det är på grund av detta jag inte har kunnat blogga och jag trodde att jag skulle ha tid att skriva något igårkväll men jag satt uppe till två och klabbade med datorn eftersom den inte fattade att jag måste ha Photoshop så att jag kan göra en logga som ett företag har beställt. Ja, jag har aldrig varit så trött, frustrerad och förbannad sammtdigt, inget ville fungera så jag gick och la mig. Nu när allt börjar falla på plats känns det väldigt skönt och visst fan är det nya Windows mycket snyggare? Så här ser mitt nya skrivbord ut! Rätt likt Vista men tusen gånger smidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0