Allt har sitt slut... men när?

Jag såg nyss att jag har bloggat här i ganska exakt ett år och en månad. Det är sjukt länge när man tänker efter. I ca 260 inlägg har jag skrivit om mitt jävla tråkiga liv och just nu tänkte jag skriva mitt sista inlägg i den här bloggen och avsluta den för gott. För mig så känns det som om den har blivit "Våra bästa år", den har hållit på för länge och till slut så känns det som om man gör det bara för att man har hållit på så länge. Den där djupare meningen har försvunnit, ironin har slängt sig i väggen och jag tänkte faktiskt avsluta det innan jag blir så desperat på att bara få något skrivet att jag förvandlas till en fjortisbloggare som lägger ut nyttiga saker som tex "Dagens outfit". Det får bara inte hända! Jag vet inte riktigt hur jag ska avsluta Takeajoke.blogg.se men jag får nog tid till att hitta ett bra sätt för jag ska fan inte lägga ner den idag! Ni har tur och är det någon ni vill tacka så tacka Maria, det var hon som övertalade mig om att inte lägga av. Det är väl tur att man har så gulliga vänner :)

Frågan jag ställer mig nu är "Vad fan ska jag skriva nu?" Jag kan faktiskt berätta om att i jag var på IKEA i lördes, det megastora helvetet! Ja, jag kan berätta att jag hatar IKEA, jag hatar att gå sicksack genom hela jävla affären och jag hatar verkligen att bygga ihop skiten efteråt. Jag kan berätta om att på kvällen stack jag till någon albanfest och det var också en jävla flopp. Jag kan berätta att igår festade vi hos Niklas, att jag drack på tom mage och blev ganska wasted och att jag inte kom in på KB sen för att det var 20-års gräns. Jag kan faktiskt också berätta att vi spelade fotboll i Bjärred idag och att jag har ont i min fot... men seriöst så pallar jag inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0