Jullov, lussebullar och en påse blod.

Det har hänt ganska mycket de senaste dagarna. I måndes hade vi våra redovisningar, dvs att terminen är slut och vi har fucking jullov nu i fem veckor! Jävligt underbart! Det firades med fest hos Emma. En fest med ca 20 pers i en liten etta. Folk satt lite överallt och det kändes som om man satt på ett koncentrationsläger men visst fan var det jävligt kul. Det blev öl, frågesport, paketutdelning, och det diskuterades till och med lunar-namn, det priset gick till sexy_didi_pig, eller förlåt, jag mena ju Carro.

Igår ställde Emma upp igen (vilken hjältinna hon är) med filmkväll och bakning av lussebullar. Jag blev sen så jag kom efter att de hade bakat. De hade gjort skit många lussebullar och de hade även gjort var sitt självporträtt i lussekatt format. Eftersom jag inte va där under bakningen så hade Emma gjort mig som en... ja, en kuk, eller en bock. Janne sa att det var en kuk bara för att jag var suck a dick, men det var bara för att jag skrämde skiten ur honom.

Här är fotot av Emma, Dennis, Emelie, Janne och mig... ni får gissa vem som är vem och ja, jag är kuken. Det börjar trots allt närma sig slutet på detta året och då ska alla utse "årets blablabla" och jag har faktiskt tillräckligt med självdistans att utse mig själv till "årets dick". Mina offer vet att jag förtjänar det priset.

Men folk förändras, söta flickor kan bli tjocka och fula (Kajsa) och jag som "årets dick" kan även bli snäll. Idag blev jag faktiskt blodgivare. Sjuksköterskan sa att mina blodvärden inte kunde bli bättre och att blodtrycket var perfekt. Jag kommer fan rädda liv någon dag!

...awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0