Det gör ont att förlora, mer än på ett sätt.

Vad fan har jag gjort idag då?? Hmm... inte mycket som är värt att nämna och lite som jag inte vill nämna men eftersom jag inte är någon dålig förlorare så får jag väl berätta om det.

Jag och Janne spelade badminton mot Mariorna i klassen, vi hade kommit överrens om att förlorarna skulle bjuda på middag. Jag kan ju lungt säga att vi inte visste att Bolin var asgrym, hon och Springman spelade ut oss totalt. De vann med typ 9- 21...  Jag och Janne sprang fan runt som två nackade höns, jag tog i som fan i varje slag så jag har cp-ont i armen nu och boll-helvetet flög i nät varje gång jag sköt! Jävligt frustrerande, men men.. jag får väl erkänna mig (oss egentligen men jag kan bara prata för mig själv) jävligt besegrad så nu är det bara att plocka fram kokboken och laga mat åt Mariorna. Efter det ska jag och Janne ha revansch... vi försöker komma på en sport som vi lätt kan vinna i, Janne försökte få igenom CS men det gick inte. Jag ska kanske testa med FIFA men det går de inte heller med på. Vi får väl se vad det blir, men en sak är i alla fall säker, nästa gång är det vi som segrar! ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

kan du inte införa en sån där "like"-knapp på din blogg?! FÖR JAG GILLAR DET HÄR :D

2009-12-08 @ 00:15:13
Postat av: Fritz

Kurre, det är bara bra att du får känna hur det känns att få stryk någon gång då och då ;) senast var det bandy, nu badminton...vad blir det nästa gång? konstsim? ;)

2009-12-08 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0