Elenor vs. ....??




Som jag skrev här innan så har min gamla K800i aka. Elenor dött. Jag snodde namnet från Gone in 60 seconds... bra film för övrigt. Den fick i alla fall heta Elenor för den har alltid varit en klassiker, en av Sony Ericssons bästa modeller men frågan är vad den nya telefonen heta. Som ni ser så är den miljövänlig så jag tänkte döpa den efter min geografilärare som hette Gunilla, hon va ju sån miljöfreak men jag vill nog inte ha något som påminner mig om tråkiga geografilektioner så det får bli nått annat... Linnea tyckte att den skulle heta Maria efter miljöpartiet, så har någon några bra förslag??

Just nu sitter jag och lägger in snygga bakgrundsbilder som jag själv har gjort, byter ring- och alarmsignaler på den och jag uppdaterar även ordlistan med ord som: Awesome, skit, morron, btw, shizzel, fuck och negerhora, nä jusste, det finns ju redan.

Sidebar!
(Jag döper inte egentligen mina mobiler, det var bara ett litet skämt)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag tycker att den ska heta Kajsa, för jag är en NATURvetare.

2009-12-22 @ 23:42:56
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: den bästaste av dom bästa

Asså jag har tänkt på en grej...När du frågar efter bra förslag, syftar du då på att mitt var kasst?! Om du gör det du...ooooooooh då ligger du risigt till!! ;O

2009-12-23 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0