Happy New Year!

Det var tio år sen jag stod utanför åbygatan och skulle fira nyår med min  bästa kompis, Liridon.  1999 skulle bli 2000 och allt vi tänkte på var alla feta raketer som vi hade köpt. Vi satte fyr på en lyktstolpe, en raket stoppades för långt ner i marken så att den aldrig lyfte, den exploderade och pappas hår började brinna. En annan raket stoppades aldrig ner i marken utan den flög rakt in i väggen, exploderade så att det blev ett hål i väggen. Rätt crazy nyårsafton men det var bara inledningen på ett riktigt CRAZY decennium.

Inledningen på detta nya decenniet kanske inte blir lika crazy men avslutet på det gamla har varit perfekt (cheesy)! Ikväll ska jag fira nyår med släkt som har rest en ganska lång bit för att få vara här för att fira det nya decenniet med oss.  Min bro' Liridon är inte här för att inleda det nya decenniet med mig och jag har faktiskt inte ens tänkt på vad vi ska skjuta för raketer.  Även om det inte är så som det var sist så tror jag faktiskt att det nya decenniet kommer att bli FUCKING AWESOME!

Gott nytt år och gott nytt decennium!

(trummvirvel) .. och min nyårskyss går till... du vet vem du är ;) Smack*


Kommentarer
Postat av: Cheesy

SÖTIS!!!!!!! Puss på dig ;)

2010-01-01 @ 13:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0