Let's FIFA 10... yeah right.

Idag var en sådan dag som jag tänkte "fan va gött att man är färdig med plugget, så nu kan jag dra hem och bara spela FIFA eller göra nått annat meningslöst" men så blev det fan inte. Jag tänkte ju så för att vi ställde ut våra presentationsritningar som vi har gjort. Istället fick jag springa till ett tryckeri, fixa en logga, handla toapapper (mycket viktigt) och nu måste jag göra om affischen igen för ena husbåten var spegelvänd. Ahh.. det känns som om detta aldrig tar slut. Men visst fan kommer det att göra det, för på måndag har vi vår redovisning och efter den har vi FUCKING JULLOV! Det ska bli så jävla härligt! På tisdag kommer jag att vakna upp och ha tid för allt skit som jag inte har haft tid med nu, tex att hänga med polare från klippan, hitta på roliga saker, titta på film, träna och framför allt spela Fifa! Jag kanske till och med får tid över till att blogga lite mer, lite tid som jag inte har just nu. För just nu ska jag faktiskt spela lite Fifa.

Checka våra presentationsritningar, ni ser Dennis, Marias och Min (inte i den här ordningen)... behöver jag säga vilken som är min? Jag ger er en ledtråd, det är den snyggaste. :P





Kommentarer
Postat av: Anonym (maria kanske)

den snyggaste är helt klart den till höger! är det din isåfall?

2009-12-09 @ 23:27:52
Postat av: Fritz

Jag gissar på den i mitten ;) kvalificerat va?!

2009-12-10 @ 01:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0