The Bro Code

Jag läser typ aldrig böcker. Jag tror att jag har bara läst böcker när jag har varit illa tvungen, och det innebär att den aldrig filmatiserades. Jag blev faktiskt sugen på att läsa nått under lovet men jag visste inte vad.   För att jag ska läsa en bok så ska den vara rolig, lätt att läsa och den ska inte ha mer än 500 sidor... med de kriterierna utesluter jag typ 80% av alla böcker och allt som blir kvar är värdelösa böcker med gubb-humor. MEN... bland de fattiga böckerna hittade jag en The Bro Code! En legendarisk bok som kan jämföras med Bibeln, Koranen och andra legendariska skrifter, skillnaden är att The Bro Code är rolig och att den faktiskt säger något vettigt. (Oouuch... )

I den här skriften skriver Barney Stinson om livsviktiga regler som underlättar för en Bro "to score" som han säger. Man lär sig allt, som tex hur man gör en Bro-hug, hur mycket pizza man ska beställa, hur man räknar ut var en tjej befinner sig på Crazy/hot skalan och hur man gör en classic five, en fist bump och en self five! Läs den, den är legend.. what for it. Dary!

Btw... Tjejer ni ska inte läsa den här boken!! Den var faktiskt riktigt dålig och alla regler var idiotiska (psst.. killar, jag skrev detta bara för att lura tjejerna, så läs den!!) och om jag någon gång skulle lämna vår date inom fem minuter så ska ni veta att det finns något som som heter The Lemon Law!




WORD!

Kommentarer
Postat av: The flummer made of cheese

Hur räknar man ut var en tjej befinner sig på skalan? Snälla säg för det vill jag gärna veta!! xD

2009-12-27 @ 16:49:15
Postat av: Johanna

Haha finns den boken på riktigt :P såg det avsnittet i how i met your mother.. klockrent!

2009-12-27 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0