Där är Han.

Jag och lina sitter vid ett bord på torget, bakom lina går Han förbi. Jag kände för att skämta lite och göra så att Lina känner sig lika blond och dum som vanligt så jag sa:

Kurre: Där är Han!
Lina: Vem?
Kurre: Han!
Lina: Vem?!
Kurre: Han!! (pekar)
Lina: Vem e det?!?
Kurre: Han heter Han!!!

Kineser kan fanimej heta vad som helst!... Kommer från rätt röv som heter Kushjgds....aejj jag kan knappt stava till mitt eget namn! Never mind...

Men men. Det var i alla fall ett  klockrent skämt, och jag lyckades att få Lina känna sig dum och fatte-trög! Det kallar jag succé! Jag skulle filmat skiten! Sjukt roligt! Fan...Lina jag fick nyss en jätte bra idé! Jag kan göra en Linas-roligaste-händelser top-10 lista!! Skit bra ju! Får se om jag pallar bara...

Kommentarer
Postat av: filloreta

haha finns det verkligen namn som är Han

2009-03-11 @ 14:20:47
URL: http://loretaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0