Jag hade...

Idag blev det en kort skoldag men ändå kom jag inte hem förrän kl 3! Det är sjukt! Jag slutade fan kl 11.  Efter sista lektionen stack vi och käka, maten va helt okey idag. Efter lunch satt jag på torget med Erika och Fredde P. (plus och några bihang) jag och Erika satt och mobbade Fredde lite, han blev sur sen och dissade oss så jag och Erika fortsatte att leka "Jag hade!". Det är en lek som Jag, Anel och några till har kommit på. Leken går ut på att säga "Jag hade" eller "Jag hade inte" åt alla som går förbi. Dvs att jag och Erika satt och berättade för varandre vilka vi "hade" och vilka vi "inte hade". Det är kanske svårt att fatta vad som menas med "Jag hade" men jag ska avslöja det nu. "Jag hade" betyder "Jag hade haft sex med henne/han".

Jag är rätt kräsen när vi kör det och brukar typ säga "Jag hade" till typ tre olika personer men Erika slog fan rekord idag! En enda person som hon hade! Snacka om kräsen...inte konstigt att hon inte får nått! Haha! Nej jag bara skojja! ;)

Efter vår lilla lek blev det dans med Fredde vid T3 - biljettföräljningen och efter att Fredde stack på lektion satt jag med Gino, Poff och Jonte och snackade skit som vanligt. Skojj! Senare stack jag till St. Petri Kyrkan och fottade lite eftersom jag ska rita av kyrkan i Arkitektprovet som jag ska göra. Efter det stack jag äntligen hem, i underbart svenskt väder....REGN!

När jag kom hem märkte jag hur hes jag var och hur ont i halsen jag hade. Jag börjar inte bli sjuk utan jag ska nog sluta att vara någon slags "underhållare" på min fritid. Jag satt fan hela dagen idag och snacka med folk som satt på torget. Fått dom att skratta lite med mina sjuka skämt eller med hjälp av mina sjuka ljud som jag kan göra. Det är nog på grund av ljuden jag har ont i halsen. Eller så blev det för många "Jag hade inte!"....jävla lek! Jag kan oxå skylla på att folk är för fula i skolan "Jag hade" är ju kortare! Jävla fula jävlar!

Take a joke! ;) 

Kommentarer
Postat av: Insaniac

"...av mina sjuka ljud som jag kan göra"



Haha yeah, alla killar som vatt i säng med dig har pratat om något jävla uggle-ljud du gör i sängen:-P



Hahahaha!

2009-02-26 @ 20:40:17
Postat av: Jontey

HAHAHHAH vilken kommntar :D:D

2009-02-26 @ 20:44:05
Postat av: Kurre

HaHa! Fuck you Robin!

2009-02-26 @ 20:46:37
Postat av: erika

nä det är inte konstigt att jag är like a virgin everytime häääääääh jbdkjsabdgkndana

2009-02-26 @ 20:48:22
Postat av: Jontey

dagens....

2009-02-26 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0