Pluggar för fullt!

Eftersom det är så jävla skönt att ha lov har jag inte gjort något skolarbete under det. Även om jag skulle göra mitt Projektarbete,  min historia redovisning och göra arkitektprovet så har jag inte gjort ett piss! Jag har verkligen bara slappat och gjort en massa onödigt. Men det känns som om jag behövde en veckas paus från alla jävla arbeten och skit. Så nu när jag har vilat i en vecka är det bara att börja igen! Nu är det plugga som gäller...måste stressa med skiten eftersom jag är så bra på att planera saker! Men men...Jag ska plugga nu!

Här har ni en bild på pluggisen själv! Jag läser inte...jag kollar bara på bilderna i boken.


Kommentarer
Postat av: Insaniac

Shit man, antingen så snaggar du frisyren annars så måste du fixa med frisyren. När du har frisyren där ser du ut som en 35 åring:-P no offense man

2009-02-25 @ 23:27:28
Postat av: Insaniac

Eyy man, jag checkade just bilden igen. Kolla hon feta jäveln bakom dig.



HAHAHAHAHA!!!!



Ser ut som om hon har en tutte på sin högra skuldra:-D

2009-02-25 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0