Telenor försäljare...

Jag fick sticka till netto och handla eftersom hela familjen ligger hemma sjuka av influensan, förutom jag då. Jag blir ju aldrig sjuk.  Efter att jag handlade det som mamma skulle ha blev jag stoppad av en telenor försäljare vid utgången.

Han kollade på mig när jag gick förbi och sa.
- Har du fått det nyaste?
Jag fattade inte vad han pratade om så jag frågade.
- Det nyaste? Va menar du?
-Kom så ska jag visa dig.
Han plockade upp en telefon, la den framför mig och sa.
- Du får den här! Den är din!
Jag tänkte ta telefonen och springa därifrån. Han sa ju att jag fick den. Vafan skulle han göra? Men istället kollade jag bara på den och sa.
- Jag gillar inte den, den är ju inte ens snygg.
Då började han kolla efter andra telefoner i nån jävla katalog. Han frågade vad jag hade för telefon och vilken abonnent. Han frågade en massa saker som skulle få mig att bytta till Telenor. Han påstod oxå att han kunde fixa ett extra bra "kompis erbjudanden" till mig...bara mig! Och att det var bara han som kunde erbjuda 0.39 öre/minuten till alla abonnenter. Då frågade jag varför hans kompis kunde ge en dam som stod bredvid mig samma erbjudande. Han blev lite ställd där och sedan kom han med en usel förklaring.
- Det är bara för att jag kan fixa det till honom.
Efter ett tag pallade jag inte lyssna på den jäveln mer så jag sa så här:
- Ursäkta men jag tänker inte bytta till Telenor. Alla mina vänner har comviq, och det skulle bara bli dyrare med Telenor för min del.
- Men be dina vänner att bytta till Telenor så blir det billigt, jag gjorde så med mina vänner.
- Hur många vänner har du? Två?
Han skrattade lite, men egentligen ville han strypa mig. Jag såg hur han blev frustrerad och jag kände att det var dags att sticka därifrån.
- Tyvärr, jag ska inte bytta till telenor men om jag ändrar mig så vet jag var man kan få tag på er. Jag måste hem nu... mamma kommer bli sur för att jag inte kommer hem i tid med hennes grejer. (Haha! Ni skulle sett hans min!)

Nästa gång jag "Får" en telefon av Telenor så ska jag fan ta den och springa iväg. Jävla idioter som försöker tvinga folk att bytta till Telenor mot deras vilja!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

"Då frågade jag varför hans kompis kunde ge en dam som stod bredvid mig samma erbjudande"



Dagens fucking kommentar hahaha!

2009-02-17 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0