Skoltrött?

Ganska soft dag idag om man bortser från att jag hade ett helvet ned att komma upp från sängen! Jag vaknade sent så jag hann inte äta frukost, vilket ledde till att jag höll på att svälta ihjäl i skolan. Jag längtade verkligen tills när vi skulle äta, men det blev som vanligt en fet besvikelse! Köttbullar och "potatismos"!...det är fan inte ens riktig potatismos! Jävla pulvermos som smakar skit! Hur jävla torrt är det inte att äta bara MOS och KÖTTBULLAR! Visst, där fanns ju lingon men det är inget jag hurrar för! I alla fall, jag åt knappt nått.
Lina "Stolpskottet" aka som sämst, glömde sin matbricka och då fick hon världens utställning av en matkärring för att hon tog ett glas mjölk! Hon påstod att ingen fick käka gratis...Det var faktiskt rätt roligt eftersom Sandra sa ganska högt "Jävla kärring!" till henne och jag tror att hon hörde det! Men kärringen förtjänade det! Jävla mattanter! Det känns som om de verkligen hatar sina jobb eftersom alla är så jävla sura förutom en av dom! Hon ska feta proops för det!

Efter maten hade vi möte med rektorn och några lärare. Ett möte om planeringen eftersom vår klass har haft fett mycket att göra på skit kort tid! Mötet gick faktiskt bra och det känns skönt att lärarna förstår oss och tar till sig kritiken. Hoppas det blir bättre nu, fast som vanligt är det inte vi som kommer ha nytta av det mötet utan kommande treor. Vi får helt enkelt stå ut ett litet tag till sen kan jag lugnt säga " Kiss my ass good bye!"

Efter plugget skulle jag göra min historia redovisning men istället blev det FIFA! Jag var tvungen att koppla av med lite FIFA, känns som om jag redan är skoltrött! Det är inte bra....

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Haha på min skola har vi också bara 1 snäll mattant. Sen så är Fifa astråkigt. Spela istället Company of Heroes: Opposing Fronts:-P FETT BRA

2009-02-25 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0