Linas dubbelgångare strippar!

Här kommer en rolig händelse om min kära vän Lina!

En blond tjej bestämde sig för att göra en stripp video, en video där hon till och med visar sitt ansikte! Efter några veckor när den här videon har spridit sig, ser någon att den här tjejen är väldigt lik Lina, eller nej ännu bättre, det är Lina! När den här videon har spridit sig ännu mer går det ett fett rykte runt på skolan om att Lina strippar på en video! Haha! När jag såg videon själv blev jag rätt chockad eftersom dom är riktigt lika i ungefär 2 sekunder av dom 6 sekunder som hon visar sitt ansikte.

Efter det här har jag skämtat med Lina och flippat med henne om att den videon har förstört hennes liv och att "hon" inte borde ha gjort den. Jag har till och med frågat henne om lov när någon har bett om att få se den! Typ: "Lina, får jag visa din stripp video?"

Lina jag har dåliga nyheter för dig! Du kommer aldrig få jobb! Jag ska klistra in en länk till videon på ditt CV, så kanske du får jobb på Playboy eller så blir det AnimalPlanet, det kvittar väl för din del. 

Innan jag avslutar detta inlägg ska ni se en Look-a-like bild!



Lika som bär!! Nu ska jag se videon igen...men den här gången är det inte för att kolla om hon är lik Lina... Haha!

Take a joke Lina! Btw, när kommer uppföljaren ut??

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Hon verkar rätt het haha:-P

2009-02-25 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0