Holly Shit!

Äntligen är det helg! Fyfan vilken vecka jag har haft. En vecka med Historieinlämning, Svenska C redovisning, Vetenskapligt Filosofi arbete, Vetenskaplig Historiekritisk bokrecension och Psykologi redovisning. Det känns jävligt bra att ha det gjort, det känns nästan som att skita efter två veckors förstoppning. Det måste vara en jävla lättnad! Efter all den här stressen med massa plugg har jag bestämt mig för att slappa till max den här helgen. Jag ska inte göra ett skit (förutom några design jobb).

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har typ kollat TV, ätit, kollat lite mer TV, sen ätit lite till. Efter en del ätande och Tv-tittande stack jag ut och tvättade pappas bil för 100 kr. Det tog ca 20 min,  jag skyndade mig som fan eftersom händerna höll på att frysa ihjäl! Sen kollade jag upp Arkitektprovet som jag ska göra för att söka in på arkitekt universitetet i Köpenhamn. Det va inte så svårt så jag ska nog göra det dom närmaste dagarna.

Just nu sitter jag och snackar med folk på msn, bland annat med Robin som säger att han lätt hade kunnat sätta på "The Girl Next Door" eftersom hon är så jävla het!  Men jag får önska honom lycka till för nu jag ska iväg o kolla film!

C yaa!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Jag svär man, jag kan inte hjälpa det, hon är så jääääävla vacker!!!



Lycka till med Artarktisprovet eller vad det nu hette man! Du klara säkert av det. Var kylig... haha du fattade skämtet?:-D



Shit jag är sån master of power puff pinglorna och en våldtagen Dakota Fanning på gitarr man. Jag kan göra fett grymma riffs på gitarren:-D

2009-02-07 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0