Guess who's back!?

"MY PRESIDENT IS BLACK...." Så låter min telefon när jag ska vakna. Det är Jay-z nya hyllningslåt till Obama, jävligt bra att vakna till. Efter att snoozat tre gånger lyckades jag komma upp från sängen. Helt jävla utmattad. Så här morgon trött har jag inte varit på länge.

Dagen inleddes med Staden & Framtiden. Enskilt arbete där eftersom vi ska skriva vetenskapliga arbeten. Yeah right!! På grund av min trötthet satt jag bara i SPrummet och chillade. Imiterade kändisar tillsammans med Roger och Victor. Vi fick ihop en scen med Sarface (Jag), Terminator (Victor) och Darth Vader (Roger). Ibland kom Victor in med sitt Chewbacca läte och jag härmade Tobbe från "En annan del av Köping". Helt jävla underbart! Vi fick absolut inget gjort! Men kul var det!

Det hände inte så mycket senare på dagen förutom på Religion lektionen. Men först ska jag berätta om en rolig händelse på torget. Alla sitter runt ett bord. Alle och Fippe kommer in på torget och går mot vårt bord. Fredde som sitter med ryggen mot dom märker inte att dom kommer, han ser inte heller att Alle har snö i ena handen. När dom väl kommer fram trycker Alle ner snön på Freddes nacke. Då reser sig Fredde snabbt som fan och puttar nästan omkull Fippe! Fippe fattar inte ett skit, och medan vi andra flabbar ihjäl oss springer Alle iväg och hoppar över ett bord samtidigt som han slår i knät så att han knappt kunde gå sen. Haha! För jävla underbart! Helt plötsligt blev det en jävla Snöbolls-hysteri på torget! Alla skulle ut och hämta snö och kasta på folk. Efter att det hade lungnat ner sig ett tag ville Fredde att jag skulle brotta ner honom för att visa Alle och Fippe hur skillad jag var! Precis när jag brottat ner Fredde så att han ligger ner och själv står jag och lutar mig över honom med röven i vädret. Då kom det! Helt plötsligt blev det jävligt kallt om röven! Fredde Person kom bakifrån , drog upp mina boxer och pregade ner en snöboll rätt ner i röven på mig! Fyfan va kallt det var, och blött! Jag skrattade åt det lite, plockade upp snöbollen som pressades mot mina skinkor och sen kastade jag Resten av den röv-snö som hade klarat sig ur värmen på Fredde P.  Notera, RÖV-SNÖ!

Pga röv-snöet kom jag försent till Religionen! Jag gick in i klassrummet med blöta kallingar och jag får en chock när jag ser läraren! Hon har en fucking schal på sig, som en muslimsk kvinna! Då står hon och snackar om slöjans betydelse i samhälelt osv. Drygt jävla skit! Lika drygt som vilken annan religion lektion. Fast den här lektionen hade ett litet undantag. Läraren hade med sig några slöjor som man kunde testa för att känna hur det känns att ha slöja på sig. Några tjejer i klassen testade men höjdpunkten var när vi tvingade Anders testa. Han fegade inte och tog på sig skiten samtidigt som hela klassen tog upp mobilerna och fottade. Här har ni resultatet!



Senare har jag inte gjort så mycket. Jag stack till karaten och tränade snorungarna. Fyfan asså! Dom gav mig huvudvärk! Varför ska dom alltid göra precis allt förutom det jag säger till dom att dom ska göra!? Varför ska dom alltid avbryta träningen med meningslösa saker? Typ någon räcker upp handen och berättar att de har köpt ny bil, att ens katt har dött eller kanske att nån fyller år om typ en vecka. En kille räckte upp handen mitt under träningen och sa " Jag är gluten allergiker" Jaha? Tänkete jag. Vafan ska jag göra åt det?  Helt sjukt. Jag ska nog undvika att träna barnen, även om vissa av dom är jävligt roliga att träna.

Det känns skönt att jag har haft tid att skriva ett ordentligt inlägg eftersom det var ett bra tag sen sist. Här har ni lite uppdateringar om mina senaste inlägg!

"Vi som hatar NV" - Gruppen på facebook har blivit en jävla succé. Jag har över 100 medlemmar nu! Helt underbart!
"76.5kg!?" - Jag har gått ner till 73 igen så jag är inget fetto längre...Synn va? Haha!
"Tatto..." - Sandra tatuerade in bilden som jag ritade till henne. Fett coolt! Jag är stolt!

Nu får det vara nog! Hej då!

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahaha stackars dig :P först snön sen små ungarna hahahah XD

2009-02-12 @ 15:08:03
URL: http://carroknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0