76.5 kg!!??

Som ni kanske redan vet så har jag pluggat som fan den här veckan, vilket ledde till att jag var tvungen att hoppa över träningarna. Jag har tränat en gång den här veckan istället för tre om man inte räknar med idrotten i skolan. I alla fall, det jag försöker komma fram till är att igår vägde jag mig och blev verkligen förvånad över siffrorna som kom upp på displayen. 76.5 kg!??? Håller jag på att bli ett fetto?? Jag brukar normalt väga 72 eller 73 kg men på grund av allt pluggande med sena nätter och sena måltider har jag gått upp fyra kg. Det är inte speciellt bra med tanke på att jag ska tävla på lördag. Det sista jag behövde va fyra extra kilo. Så just nu, för första gången i mitt liv ska jag försöka gå ner i vikt! Haha! Jag låter som en fjortis som lider av anorexia men 76 kg är för mycket för mig som är bara 176 cm lång! Jag var duktig idag och stack ut och sprang en runda på 5km. Det tog ca 25 minuter så konditionen är helt okey, men den kan bli bättre.

Ni kanske tror att jag gör för stor sak av de där 4 kg, vilket jag egentligen gör men jag måste verkligen vara på topp inför tävlingen. Jag har äntligen chans att bli uttagen till landslaget och jag vill inte sabba den chansen....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja, Kurre. Det sista jag väntade mig var att du skulle gå och bli en tjockis...

Man ser större ut i vitt också...

2009-02-08 @ 22:05:34
URL: http://kajsasusanne.devote.se
Postat av: Insaniac

176 cm hahaha.



Shit man, låt inte de andra smurfarna hoppa på dig för du gått upp i vikt:-)

2009-02-09 @ 17:03:48
Postat av: erika

tjockiskurre :)

(bara skoja, det syns inget. Snacka trojanska så går det över)

2009-02-09 @ 20:11:29
Postat av: erika

tjockiskurre :)

(bara skoja, det syns inget. Snacka trojanska så går det över)

2009-02-09 @ 20:19:09
Postat av: pogie

Tänk på att man går upp i vikt underdagen med man ska väga sig när man vaknat. ^^

2009-02-17 @ 15:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0