Vi som hatar NV!

Hallå! Det var ett tag sen! Jag har varit fett upptagen med ett veteskapligt arbete som jag lyckades göra färdigt igår. Ett arbete om dödsstraff! Det var fan ett dödsstraff att bara skriva skiten. Men men. Nu är jag i alla fall färdig med ett arbete så nu är det bara ett till. Jag dör snart!

Jag har inte hunnit göra så mycket annat än bara plugg men jag faktiskt hunnit starta en egen grupp på Facebook.  Den heter "Vi som hatar NV!". Rätt rolig grupp faktiskt eftersom rätt många NV elever är med där. Helt skummt! Jag har till och med strartat en tävling som går ut på att de ska skriva en taskig sak som de sagt elller gjort mot en NV:are i gruppens gästbok. Den personen med det taskigaste inlägget blir Moderator till gruppen och utsedd till veckans NV hatare! Så om ni har Facebook gå in och blli medlemmar och skriv sedan nått taskigt i gästboken! Haha!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Räknas det om jag sagt något taskigt till mig själv?

2009-02-05 @ 16:43:14
URL: http://kajsasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0