Dagens tabbe!

Idag hade vi prov om Buddhism, och jag måste säga att det gick hyfsat bra för att bara plugga nån timme dagen innan. Jag måste oxå lägga till att jag har aldrig skrivit ner så mycket skit förr så som jag gjorde på det här provet. Jag skrev om Gud, Buddha, Robinson Jesus...nej det va nog inte han, men dom hette likadant. Iallafall, jag skrev en massa annat skit som jag inte tror på ett dugg, men det känns som om man måste tro på religionerna för att få G på den kursen för varje gång jag sågar någon religion med kritsikt tänkande så blir jag bara ignorerad eller så får jag konstiga blickar från min lärare. Jävla sär!
___________________________

Ni vet att jag aldrig eller nästan aldrig brukar svara när någon ringer med dolt nummer. Ibland är det bara någon som ska jävlas och ibland är det något viktigt. I detta fallet var det något viktigt. NST hade ringt hem till mig och frågat om de kunde intervjua mig om mitt svarta bälte. Haha, ni kan ju gissa vad jag gjorde. Telefonen ringde, jag tog upp den och såg att det var dolt nummer. Jag kollade på den ett tag och sedan sa jag "Äh, jag hatar dolt nummer" så jag sket i att svara.

När jag kom hem så fråga pappa om vad NST frågade mig, som vanligt så fattade jag inte ett skit om vad han pratade om.

Men men. Nu ska jag ta det lugnt och röka en joint. Peace!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

hahaha röka en joint hahaha

2009-01-15 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0