Hård start!

Första dagen på träningslägret idag. Riktigt tufft. Vi började först med 2 timmar skriftligt prov och efter det två timmars hård träning. Jag sitter just nu och har ont i benen och armarna och kollar på Ali på femman. Jag hoppas att träningarna imorron inte kommer vara lika jobbiga som dagens. För om de är det kommer jag vara totalt slut inför graderingen på söndag.

Men jag klarade mig bra idag. Inga större problem förutom på bussen hem till min syster. Nån idiot spöade upp busschaffören så att polisen och ambulansen kom. Det va svårt att fatta vad som hände eftersom ingen av de jävlarna i bussen kunde svenska. Jag undrade om  jag hade tagit fel buss och hamnat i bagdad eller nått men så var det inte. Jag var i Malmö! Rätt nära Bagdad!

Det tog lite tid tills bussen börja rulla igen men efter ett tag kom vi hem. Nu sitter jag som sagt och kollar på Ali och försöker vila mig inför imorron, för Round 2 går igång då. Allt jag tänker på just nu är "Kurre bomaye, Kurre bomaye"... Jag somnar när som, känns det som!

Godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0