Obama - Dope!

Efter skolan har jag suttit framför tvn och kollat på när Obama förklarades till president. Jag satt och tänkte "Hur fan vågar han bara gå ut sådär??" jag trodde helt ärligt att någon jävel skulle skjuta honom. Det är ju så man har behandlat alla andra svarta som lyckades bli stora. Som tur va så hände inget. Det hade varit synn om världens coolste president hade blivit skjuten.

Obama är ju för jävla cool. Den killen är fan 48 år gammal! Så cool kan man inte vara när man är 48! Om jag nån gång blir 48 så ska jag bli minst lika cool som Obama! Inte en sån vanlig 48-åring som har ett dåligt förhållande, en fet fru, fyra gnällinga ungar och hälften är inte äns hans. Inte en sådan 48-åring som är tvungen att ta några glas whiskey för att lättare kunna somna och inte en sådan som sitter och spelar Bingolotto och äter Anthon-Berg godis. Nej inte en sådan! Utan en cool, precis som Obama. En 48-åring som kan sätta sig i en bekväm fåtölj, röka en joint och säga "I got the power!"

Det där är DOPE!


Kommentarer
Postat av: Insaniac

Eyy kush jag glömde! Jag ska göra låt snart. Jag har blivit producent till en rapgrupp och var hos dem när en av dem kicka in sin låt igår. Vi satt i 6 timmar o spela in och mixa låten. Gå in på Chonne81 på lunar och leta upp låten Tiden Som Gick. Du hör mig på introt. Jag var med och typ styrde upp hur refrängen skulle låta, ad-libs m.m.

2009-01-22 @ 15:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0