One-Inch Punch!

Den har dagen har varit ganska rolig. Den började med en sovmorgon som jag inte egentligen hade, men jag var för trött så jag tog en sovmorgon i alla fall. Sen blev det geografi och förutom det vanliga fotbollssnacket med Fredde så blev det även betygsamtal med Gunilla. Hon sa att jag hade haft en formsvacka eftersom jag hade börjat med ett MVG och i mitten av terminen fick jag G+ på någon inlämning och nu på det sista provet som jag sket i att plugga på fick jag VG på. Så Det ser ut som om jag hittar formen igen. Om jag kunde hitta tillbaks formen så påstod hon att jag kunde få ett MVG. Ett MVG i geografi B det hade jag aldrig trott. Men men, jag får väl se om jag hittar formen, fast egentligen beror det bara på lathet.

Sedan blev det Svenska C där vi skulle redovisa men eftersom Sandra sket i att komma till lektionen får vi ta det nästa vecka. Den lektionen spenderades bla. till betygsamtal men oxå till att spöa Krille aka 93:an. Han börjde slå mig på armen och när han blev trött så frågade jag honom om jag fick slå honom en gång från 10cm avstånd. Efter en liten förhandling gick han med på det. Jag gjorde en så kallad "One-Inch-Punch" på honom. Han flög bakåt en meter och sen påstod han att det inte gjorde ont. Haha! Krille vi såg dig. Vi såg att du hade ont. Vi såg ditt ansikts uttryck och tro mig, det va inte snyggt.

Så här såg det typ ut fast Bruce Lee gör den minst  50 gånger starkare och 50 grr snabbare.


Kommentarer
Postat av: Insaniac

Haha kush, det visade sig visst att du faktiskt lärt dig något på karaten och inte betalt för att få alla de där skärpen:-D

2009-01-27 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0