Palla Redovisningar!

Mina senaste redovisningar har varit katastrofala Kanske för att jag har struntat i att förbereda mig inför dom. Jag pratade nyss med Lina om vår redovisning som vi ska ha imorron, så här possitiv va hon:

Lina : Vi förbereder alltid våra redovisningar så bra!!
dina redovisningar den sista veckan har varit oslagbara 
Kurre : hahah!   jag vet! 
Lina : haha fyfan och ÄNDÅ får du beröm!
Ja får damp.
Kurre : HAHAHA!
Lina :jag ska testa göra precis likadant, jag kmr få ha enskilt samtal å sånt sen.


Redovisningen ska i alla fall handla om svordomar. Jag ska nog visa den här filmen och snacka lite skitsnack så blir det bra!


Kommentarer
Postat av: Insaniac

Du kan ju dra upp att svärandet i världen är olika i alla länder. Sverige använder sig hellre av bibliska utryck som "jävlar" m.m. medans USA riktar in sig på sexuella ord som "fuck, cock". Fitta betyder egentligen håla och är såklart också slang för vagina. Kuk är slang för Penis, men kuk var egentligen namnet på en egyptisk kung. Och vi förstår sammanhanget mellan kung och kuk ju haha. Lycka till man.

2009-01-26 @ 01:27:51
Postat av: Mirthsuk Tishrumk

kolla in denna http://se.youtube.com/watch?v=ip2WYXbPuuw&feature=related

2009-01-26 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0