Plugg igen!

Nu var det dags igen! Skola för faan! Det tog en jävla tid att komma upp ur sängen i morse, man är ju van att sova till mitt på dagen. Men man kom upp till slut och när man väl gick ut så märkte jag att det hade snöat ännu mer så att allt skottande som jag gjorde igår gjorde jag förgäves! Jag fick köra en favorit i repris när jag kom hem från skolan sen.

I alla fall. När jag kom till skolan så såg jag direkt en förändring. Jag tänkte bara "What the fuck har hänt!?". Det såg ut som ett bomb nedslag. Skåpen stod överallt...det såg ut som om Extreme Home Makeover hade varit där och stuckit efter halva jobbet...dvs rivningen. Eftersom de inte hade lagt det nya golvet än så hade de placerat alla skåp på några random utvalda korridorer. Det tog ett tag för folk att hitta sina skåp, själv hittade jag mitt direkt eftersom de hade satt det precis vid entrén Jävligt smidigt! Nu får jag gå en halv mil varje gång jag ska dit!

Den första skoldagen helt okey om man bort ser från att man fick ett fett Wake-up-call! Det är ju sjukt mycket som ska vara inne redan nästa vecka, sen har jag en fet jävla bok att läsa! Ångest! Nu ska jag plugga...jag älskar verkligen skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0