Plugg, plugg och mera plugg!

Förlåt för att jag har varit så dålig på att skriva mina meningslösa inlägg som får rastlösa jävlar att sitta och flabba helt själva framför datorn, men jag har haft fullt upp med en massa tråkigt skit. Typ plugg, plugg och lite mera plugg och när man äntligen har lite fritid så ska den spenderas genom att plugga. Helt fucking värdelöst!

Jag har nyss suttit och skrivit ihop en redovisning om Mark Twain som jag ska redovisa imorgon, jag kan lägga till att jag gjorde geografi prov idag som jag inte ens hade pluggat till. Det kändes nästan som att köpa en trisslott, "Plötsligt händer det" jag skrapade fram 25 000 kr och sen skrapade jag den rutan som gör lotten ogiltig. Precis så kändes det, eftersom vi fick världens lättaste idiot-prov och om jag bara hade pallat plugga lite på det så hade jag kunnat spika ett Mvg men istället blir det ett betyg med två bokstäver.

VG eller IG....G existerar inte, då river jag sönder skiten, spottar på det, slänger det ner på marken, stampar på det, slänger mig och gör en body-slam på möget, reser mig och säger "You fucking with me, you fucking with the best". Sen går jag kyligt ut ur klassrummet raka vägen till cafeterian och köper en Apelsin MER.

Nu ska jag sova, och Amelie har tvingat mig att drömma om henne för annars får jag fett med spö! Så som hon säger....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Inte bra Kush, du får inte tappa intresset som jag:-P. Och jag gjorde det efter första inlägget hahaha!

2009-01-19 @ 22:05:00
Postat av: Insaniac

Lmfao, du snackar som en sann elevrådsordförande:-D. "G existerar inte hehe"

2009-01-20 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0