Round 3 - Un-fucking-belivable

You can't block what you can't see, dance like a butterfly swing like a bee!

Träningarna innan graderingen tog fan kål på mig! Jag hade träningsverk i hela kroppen och jag kände mig inte direkt i form för att gradera mig. Natten mellan lördagen och söndagen sov jag max 4 timmar. Jag kunde inte sova, drömde hela tiden om graderingen och jag sparkade i sömnen och massa annat! Haha. När jag vakna på morronen var jag nervös som in i helvete, men som tur gick det bort när det hela började. Jag kan lägga till att jag inledde dagen med att säga "Det här är den sista dagen jag knyter på det här bruna bältet" när jag bytte om innan graderingen. De andra i omklädningsrummet började skratta, de trodde jag skämta....

Trots att jag va svin trött så flöt allt på bra och jag kände inte ens träningsvärken längre. Efter graderingen så fick vi gå ut för att de sex domarna skulle samtala om vem som klara sig och vem som inte gjorde det. Väntetiden där är oftast en nervös tid, men inte för mig. Jag kände mig faktiskt väldigt säker på att det hade gått bra eftersom det kändes väldigt bra när jag gjorde grejerna. Jag fick inte en ända tillsägelse.

Efter ca en kvart fick vi komma in i salen och ställa oss på ett led. Han som gradera oss sa " Om jag ropar ut era namn så vill jag att ni tar ett steg fram och svarar med Os (japanska), om jag inte ropar ut ert namn så har ni inte klarat er". Fyfan, det var då det började pirra i magen. Han började nerifrån och ropade först Matilda, hon klarade sig, sen Sebastian, han klara sig oxå. Sen hoppade han över en kille och då tänkte jag, snälla hoppa inte över mig!!! Precis då säger han "KUSHTRIM REGJEPAJ" skit högt! Fatta hur fucking glad jag blev! Jag kan fan inte förklara den känslan....men det kändes för jävla bra!

Efter uppropet så var det slut. Jag gick ut och då stod Nisse, Magnus, Stellan, Camilla (tränare i klubben), Bodel och min syrra utanför och tog emot mig med applåder! De grattade mig och Nisse plockade upp ett svart bälte som han hade köpt i förväg. Han visste nog att jag skulle klara av det. haha! Så jävla snällt. Jag tog på mig det nya bältet och snacka om att jag va snygg i det! Jag posade lite och syrran och Stellan fottade för fullt. Bilder och kanske något videoklipp kommer upp senare när jag har fått ner dom på datan.

C yaa!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Köpte Nisse (Vafan är det för namn?) bältet på väla eller beställde han det på asos.com? Asos är som alla vet lite trendigare, men å andra sidan är du inte speciellt trendig av dig:) Grattis iallafall, monkey.

2009-01-05 @ 15:17:42
URL: http://kajsasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0