Improvise is the shit!

Dagen började med att jag försov mig, dvs åt helvete. Jag skyndade mig till skolan för att komma i tid till svenskan eftersom jag skulle hålla min redovisning om Mark Twain idag. Det hade kanske varit bra om jag hade läst igenom det jag hade skrivit ner innan jag gick upp för att redovisa. Men trots att jag inte var ett dugg beredd så gick det ändå bra. Helt ok faktiskt.

Senare skulle vi ha Litteratur vetenskap. Jag tror att själva namnet säger en hel del om dom lektionerna. Inte för jävla kul direkt! Men idag var det katastrof. Vi skulle ha redovisningar om någon -ism. Jag och Anel hade Surrealismen och om ni känner mig och Anel så vet ni att den duetten fungerar lika bra som om Dileva och Metalica hade jobbat tillsammans, i alla fall när det gäller skolarbeten.

Vi hade inte gjort ett piss. Vi hade inga papper eller nått, det var en jävla katastrof. Anel lyckades skriva ihop något kort om Salvador Dali på rasten innan lektionen och jag gick in på Wikipedia och sökte på Surrealism och sedan skrev jag ut allt. Det var min redovisning, WIKIPEDIA!!! Jag hade knappt läst igenom vad där stod innan det var vår tur att gå upp och redovisa. Jag kan lägga till att jag har aldrig kommit av mig så mycket i hela mitt liv. Jag har aldrig sagt "eehhh" , "typ", "ni vet" och "shit" så många gånger på en redovisning förr. Det var den sämsta redovisningen som jag nånsin hållt. Men det är fan inte lätt att prata om något när man själv inte fattar vad man pratar om. Trots detta så fick vi ganska bra kritik av vår lärare. Helt sjukt. Jag tror att hon sket i att lyssna på oss. Tur det måste jag säga. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHH sällan du försover dej XD

2009-01-20 @ 23:17:54
Postat av: ronja

Salvador "Dahli" - hahahahaha.

2009-01-21 @ 17:21:33
URL: http://ronjis.com
Postat av: Insaniac

Haha brushan vilken slump! Jag satt hela fucking måndagskvällen och läste om honom. Svär, jag och Samuel satt och diskutera "The Presistence of Memory". Du vet den tavlan med smälta klockor på:-D

2009-01-22 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0